2011. július 4., hétfő

Cryztal Rain újdonságok

Heather megint két csomaggal érkezett ma. Egy fantasztikus papír pack és egy addon.

Windswept Shores papers by Cryztal Rain
Fantasztikus papírokat hoztam ma, tényleg nem lehet nekik ellenállni. És a két papír mellett egy csak overlayt használtam, hogy elkészítsem kicsit szomorkás oldalamat.
Megtalálható a Deviantscrap kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by MummyD

Lifes a Beach Addon 
Igazából magam sem gondoltam, hogy Heather csapatában én valaha egy pakolós oldalt fogok készíteni. De most mégis az lett belőle. Valahogy ez kívánkozott belőle. Marci fagyizós képével. Imádja a fagyit. Játszótérre menet is vigyázni kell, merre megyünk, mert simán berángatja az embert, hogy fagyizzunk. De persze a fagyi nem elég,csupa szutykosan még tovább kell menni a játszótérre :)
Megtalálható a Deviantscrap kínálatában
Az én oldalam

On the edge by Cryztal Rain

2 megjegyzés:

Tinci írta...

Szuper mindkét oldalad!

Tinci írta...

Nagyon örülök, hogy végre sikerült a komment!