2011. augusztus 17., szerda

7t Heaven újdonságok - augusztus 17

Lavender Secret by WendyP Designs
Cluster magic 4 by Tinci Designs
Wendy tökéletesen romantikus oldalát mutatja most meg nekünk. Ez a levendulás cucc telitalálat... nekem rögtön beugrott egy fotó rólunk, amin bár sokat nem látszódunk, de azért még szeretem.
ITT megtalálhatod
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Bettieescrap (Köszönöm!)
Photo by Vémi Zoltán

Sun[f]lovers by Novaczka Designs
Gyönyörű, nyári hangulatot áraszt Agnes új készlete. Imádom a napraforgókat. Amíg még nem voltak gyerekek, állandóan volt egy szál napraforgó a vázában, a tévéállányon. A virágos már tudta, amikor bementem, hogy miért megyek. Sőt, már tudta, hogy mikorra hervad el kb és tuti volt, amikor mentem helyette másikért. Alig várom, hogy kicsit nagyobbak legyenek, és ne féljek tőle, hogy a tévére borítják az egész vázát...
ITT megtalálhatod
Az oldalam
DST-GSO by Filippok
Summer love part5 freebie by Eudora Designs

Oh rose!!!! by Mystique Designs
Brydka csúcsszuper rózsaszín készlete, amit az egyik vásárlója kért. Amolyan bocsánatkérő készlet, telis tele rózsákkal. Egyszerűen lélegzetelállító, komolyan
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by AvitalScrap
7th Heaven GSO by MagCP


Me &U by Rakusia Designs
Template vol2 by Rakusia Designs
Hosszú hallgatás után tért vissza Rakusia, nem is akármilyen készlettel. Sőt, hogy teljes legyen az oldalam, egy régebbi Rakusia template-t használtam hozzá
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

My warm Autumn by Mystique Designs
Brydka ezen a héten két újdonsággal is előrukkolt, ez igazi mini, tényleg csak pár elem és pár papír, de attól még tökéletes. Én imádom ezt az őszi készletet most.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by AvitalScrap

Nincsenek megjegyzések: