2011. augusztus 10., szerda

7th Heaven újdonságok - augusztus 10

Ezen a héten két készletet is választottam, amolyan terápiás céllal. Figyelem-elterelésre tökéletes, teljesen.

End of Summer by JR Studio 13
Justyna egyre jobb készletekkel rukkol elő, imádom őket. Most egy nyárvégi készletet hoztam, bár szerintem a tavaszhoz közelebb áll. Minkáról szombaton készült a fotó, imádom ezt a kis rózsaszín pöttyös ruciját. És most még a nyaklánca is a nyakában maradt. Már csak  a hajcsattal kellene ezt a trükköt elérnem :D
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Leacindy

A sweet summer by MDesigns
Simply blue template pack by LittleMomentsDesigns
Bár Mimi készletéről először egy fantasy oldal ugrott be, aztán eszembe jutott, hogy ő is szereti a pakolós oldalakat. És Jenny template-je úgyis szombaton kerül a boltokba, hát felhasználtam az övét. Szerintem aranyos pakolós lett belőle...
ITT megtalálhatod
Megtalálhatod a ZigZagScrap kínálatában

Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Nincsenek megjegyzések: