2011. augusztus 12., péntek

Shabby Pickle újdonságok - augusztus 12

Ezen a héten több oldalt is mutatok. Azt hittem, több időm lesz a scrapre, hogy pihentünk egy kicsit... Azaz időm volt, csak az a fránya ihlet elkerült messziről...

White Lil Ship by Komarik Designs
Rustic summer templates by WendyP Designs
Elsőként Elena tengeri készletét mutatom, ami tényleg szuper, a tőle megszokott magas színvonalon. Érdekes színárnyalatú készletei vannak, ez alól a mostani sem kivétel. De ettől egyedi. Wendy új template csomagját használtam hozzá.
Az én oldalam
DST-GSO by AvitalScrap
SPD-GSO by DesignerJo

Day&Night by Marta Designs
Már régen választottam Marta készletét. Eleinte be voltam zsongva tőle, de aztán akármennyire is nagy volt a kísértés, szándékosan mást választottam. Egy bolti CT-nél nem túl szép dolog ugyanannak a tervezőnek dolgozni hétről hétre, ezért csak akkor választottam, ha a héten már készítettem más CT oldalt. Most viszont már lelkiismeret-furdalás nélkül választhattam őt, olyan régen dolgoztam neki :) A készlete fantasztikus, mint mindig. Az oldalam az eredeti elképzelés szerint nem ilyen lett volna, azonban túl nagy volt a gomba, amit felraktam. És mielőtt elkezdtem volna kicsinyíteni, rájöttem, hogy tetszik a nagy gomba, hát alkalmazkodtam hozzá. A fotó egyébként nagyon jellemező Marcira. Folyton grimaszol és ökörködik. Ez is az esküvőnkön készült... kíváncsian várom a videókat, mert elmesélte a család, hogy a ceremónia előtt és alatt Marci táncolva szórakoztatta a vendégsereget. Amit mi észre sem vettünk :)

Az én oldalam
DST-GSO by Mary-11
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by Mamiemoi

Nincsenek megjegyzések: