2011. február 24., csütörtök

Díjat kaptam

Tudjátok, hogy nem vagyok nagy híve a blog-díjaknak, de ez mégis különös jelentőséggel bír számomra, hiszen Tincitől kaptam. 

A részvételi feltételek, szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Tinci megnehezítette a dolgomat, mert egyértelmű, hogy Millunak adnám, de ő velem együtt kapott. Végülis akik kapják tőlem:
Bettiee - azaz Geergos azt hiszem, egyértelmű, hogy megérdemli. Rettentő időszak van mögötte, és mégis volt ereje visszatérni. És nem csak oldalakat készíteni, hanem tervezni is. Most keresi a tagokat a csapatába, nagyon drukkolok neki, hogy sikerüljön tehetséges scrappereket találnia... ha már engem nem tud megfűzni :P
Pancsika  Őt nagyon tehetséges lánynak tartom, sokra viheti még. Sajnáltam, amikor arról írt, hogy végleg abbahagyja a scrappelést, és nagy örömmel olvastam, hogy újra készen áll az alkotásra 
Eralilla Vele még Betti csapatában ismerkedtünk meg, aztán nagyon rövid ideig Astrayánál is csapattársak voltunk. Most ismerkedik a nagyvilággal, és kóstol bele a nemzetközi csapatok világába :)

2 megjegyzés:

Bettieescrap írta...

Köszönöm drága Brigi megtiszteltetés,hogy tőled kaphatom:D

Pancsika20 írta...

Brigi,köszönöm szépen! Szint úgy mint Betti, megtiszteltetés hogy tőled kaphatom ezt a díjat, aki annyit segített nekem.
Köszönöm szépen! :)