2011. február 12., szombat

Már sok volt...

...ezért aztán délelőtt úgy döntöttem, MA lesz a nagy nap, és elhagyok pár tervezőt. Végül kicsit túllőttem a célon, de azt gondolom, hosszú távon ez igenis jó lesz. Nem kevés, összesen hét tervezőtől is elköszöntem. Vagy a készleteik lettek unalmasak számomra, vagy nem vált be, vagy a tervező, mint ember megváltozott, szóval mindet meg tudnám indokolni. Úgyhogy fájó szívvel, de elköszöntem Bee, Choubinette, Filledesiles, Lara's Digi World, Melancolie, Strawberries Designs és Thaliris csapatától... Persze tudom, van még bőven, de ha jobban megnézem, akkor egy tervező babát vár, így hosszabb szünetet tart, jó fél év előreláthatólag. 4 tervező havi egy készlettel áll elő, kb ugyanennyi kéthetente rukkol elő újdonsággal. Remélhetőleg így az ihletem is visszajön, és újra remek oldalakat készíthetek. Mert bevallom, már túl sablonosnak tartom az oldalaimat...

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Legyen gyors és átütő megújulásod.

Babi néni írta...

Tavaszi nagytakarítás? :o)

Nekem nem sablonosak az oldalaid, mindig csak ámulok és "irigykedek" (a jó értelemben). :o)