2011. február 10., csütörtök

Fresh love by Dido Designs

Hihetetlen szerencsésnek mondhatom magam, hiszen Didó engem is beválasztott azok közé, akik OKC-zhatnak a készletével. Őszintén bevallom, féltem tőle. Didó készletei fergetegesek. A csapata szintén. Akik olyan kiemelkedő színvonalú oldalakat készítenek, mint amilyen a készlet. Ez egy kalandozás volt egy olyan területre, ami számomra  ismeretlen volt. És rettentően élveztem. Szerintem ez látszik az oldalaimon is. Remélem lesz még lehetőségem Didó készletével dolgozni...
Ha Te szeretnél szert tenni Didó készletére, letölteni a freebiet, illetve megnézni, ki mit alkotott, látogass el Didó blogjára.
Megtalálható az A5D kínálatában

Az én oldalam

Készítettem egy második oldalt is, itt egy kicsit elegánsabbra vettem a formát

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Brigi, gyönyörűek az oldalaid!!!!! Főleg az első ;-). Nagyon nagyon köszönöm!!!! Puszi