2011. június 8., szerda

Bord de mer by IDesign

Sokat törtem a fejem, milyen oldal legyen. Csináljak egy ezredik pakolós tengeres oldalt vagy legyen egy fantasy? Utóbbihoz nagyon nem volt kedvem, de már nem akartam megint pakolászni. Ezért aztán szájhúzva, de elkezdtem vagdosni. Aztán felépíteni az oldalamat. És a végére teljesen beleszerettem. Annyira jellegzetes ez a mindenbe belemászós jelenet, hogy teljesen élethű. Őrá aztán teljesen passzol a minden lében két kanál jelző. Sőt. Nem is kettő. Huszonkettő :D
Egyébként ez a búcsú-oldalam Isánál. Nagyon szerettem a készleteit, és továbbra is fogok vele dolgozni. Csak mint ahogy nagyon sok tervezőt elhagytam azért, mert abban a boltban árul, ahol tag vagyok, Isa is erre a sorsra jutott. Ő ugyanis a DMS megszűnése után a 7th Heaven-nél tervezősködik. Ezen a héten tőle búcsúztam el, de valószínű jövő hétre is marad még a búcsúból...
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Lanar07

Nincsenek megjegyzések: