2011. június 20., hétfő

Good night by Sekada

Sekada készleteit az utóbbi időben keddenként szoktam mutatni, de most holnap megint a mini-kitek uralják majd a DC polcait, úgyhogy inkább ma. Remélem Tinci nem fogja leharapni a fejem, hogy ennyivel előre mutatok egy kis ízelítőt a csomagjából. Ráadásul pont egy ilyen oldallal... amivel annyira nem vagyok megelégedve, hogy régen utáltam ennyire egy oldalamat... Szerintem a készlet színe zavart. Kék. Nagyon kék. Lilával és egy pici fehérrel. Semmi más. Szóval szépen megcsináltam az oldalamat és egy halom effekttel, actionnel és világítással elnyomtam az eredeti színét :D Mint már említettem, Tinci template-jét használtam hozzá, de előkét majd szerdán mutatok csak :D
Megtalálható a Digital Crea kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Bettieescrap
DST-GSO by Dida1357
Happy steps 3 template pack by Tinci Designs

Nincsenek megjegyzések: