2011. június 17., péntek

Shabby Pickle újdonságok - június 17

Ezen a héten két újdonságot hoztam a Shabby Pickle polcairól. Sőt, még a kihagyásra ítélt Wendy sablont is feldolgoztam...

Jasmine by Marta Designs
Stacked paper by WendyP Designs
Erre mondják azt, hogy a név kötelez. Amint megláttam, hogy Marta új készletének a neve Jasmine, azonnal lecsaptam rá. És ha már Jasmine, kötelezőnek éreztem Minka fotóját használni. Méghozzá azt, ahol virágot dob. Megpróbáltam Wendy templatejét használni hozzá, ami egy kicsit formabontó. Nincs fotónak hely rajta, inkább fantasy oldalak készültek belőle. Elég fura volt...
ITT megtalálhatod
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Natural by Lilas
Chloé készlete fenomenális, mint mindig. Örülök neki, hogy maradt állandó tervező a boltban, szeretem a készleteit.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by AvitalScrap
Summer feeling 3 template pack by Cornelia Designs

Nincsenek megjegyzések: