2011. október 12., szerda

7th Heaven újdonságok - október 12

Sweet hippo by Lisete
Lisete újdonságát hoztam, ami a rózsaszínsége ellenére fogott meg. És bár tudtam, hogy vízilovas a készlet, azon filóztam, hogy hogy fogom megoldani, hogy a vízilovak ellenére aranyos legyen. Aztán végül a rózsaszínre és a lágyságra fókuszáltam, és ez adta meg az oldalam alaphangulatát. Most amúgy is ilyen kis hangulatjavító oldalra van szükségem. Mindkét gyerek beteg, mindkettőt más vírus kapta el. És mindezek fejébe az én térdem is kiment, még életemben nem hallottam olyan reccsenést, mint amikor tegnap fel akartam állni guggolásból. Most már rá bírok állni, de a guggolás borzalmas fájdalmas, és eléggé zsibbad és fáj, ha 5 percnél többet vagyok talpon.
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: