2011. október 24., hétfő

Special for you by Avital

Igen, Avital. Nemrégiben beszélgettünk és végülis abban maradtunk, hogy megpróbálok egy guest tagságot nála. Időm van, a készletei aranyosak, ráadásul úgysincs sok készlete. Sosem tudja, hogy ez-e az utolsó vagy még készít egyet. Vagy még egyet. Szóval most egy kis vendégeskedésre adtam a fejem, és az első készlet aranyos kis mesevilág. Bár az ilyen nagyon babás készletek nem a szívem csücskei, de most pont kapóra jött. Nemrégiben jártunk az állatkertben, és már ott sétálgattunk, amikor észrevettem, hogy mindkét gyerek lila pólót és kockás nadrágot kapott. Pedig tényleg véletlen volt :) A fotón Minkából túl sok nem látszik, én mégis kedvelem. Ritkaság a közös fotójuk... és ha már a készlet lila-fehér, hát egy lila ruhás fotót dolgoztam fel.
Megtalálható a Scrapbird és a ScrapWishes kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: