2011. október 1., szombat

Újdonságok az SPD-nél október 1.

http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?t=288139Minden hónapban van pár új guest designer az SPD-nél. Most kicsit megváltozott a rendszer, és nem a hónap első péntekjén, hanem már elsején bemutatkoznak. Most is ügyes vendégek vannak, én ezen a héten JoeG újdonságát választottam.

Trick or treat collab
A szokásos havi SPD collab, mely halloweenes-őszi témájú. Én most az utóbbinál maradva Marciról készítettem egy oldalt.
Megtalálható az SPD kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Bettieescrap
DST-GSO by Elfine30

Autumn is in the house by JoeG Design
Lets start autumn by Diana's Creations
JoeG munkáját még a DMS-nél ismertem meg, nagyon tehetséges lány. Természetesen őszi készlet, amihez a most visszatérő Diana template-je szolgáltatta az alapot.
ITT megtalálhatod
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Elfine30

Nincsenek megjegyzések: