2011. október 19., szerda

7th Heaven újdonságok - október 19.

Hú, ezen a héten jó sok oldalt hoztam most. Nem volt szívem kihagyni egyet sem közülük. Ráadásul jó nagyokat alszanak most délutánonként, így még időm is volt rá. Addig én is pihentem. Most nagyon ránk fér, mert bár Marci már egész jól van, Minka este megint befulladt, kúpozni kellett. És még én is nagyon messze vagyok a gyógyulástól :(

Dario's place by WendyP Designs
Igazi kispasis készlet, ami azért elég ritka. Ráadásul mindez Wendy-színvonalon. Ha megteheted, szerintem ne hagyd ki. Én eldöntöttem, hogy most pakolni fogok belőle, és mikor megláttam Tinci tempate-jét, már tudtam, szuper páros lesz. Aztán Tinci addig nyaggatott, hogy miért nem csinálok template-s oldalt is saját fotóval, hogy végül megpróbáltam, és most tetszett is.
ITT megtalálhatod
October steps 3 by Tinci Designs
Az én oldalam

Mon autumne by MDesigns
Ha már Marciról készült oldal, Minkáról is akartam egyet. Mimi őszi készlete pont kapóra jött.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

Clockwork autumn by Rucola Designs
Ildi, a nagy-nagy szerelem. Hihetetlen egyedi és kreatív készletei vannak, áldom a sorsot, hogy összesodort minket. Az ő készleteivel aztán kiélheti mindenki a kreativitását :) Most épp egy őszi steampunk hangulatot idéző álomvilágot hoztam.

ITT megtalálhatod
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Köszi!!! :) Gyönyörűség oldalak, imádom!