2011. október 13., csütörtök

Shabby Pickle újdonságok - október 14.

Ezen a héten két készletet hoztam, két teljesen külön világ.

Roses, love, you by Lisete
WA CU vol2 by Delph
A héten már mutattam egy Lisete készletet, most egy másikat hoztam. Teljesen véletlenül ez is rózsaszín :) Most épp Minka fotójával próbálkoztam. Valamiért pakolós oldal nehezen készül saját fotóval, de Tinci addig győzködött, hogy végül csak nekiálltam egynek. Ez most tetszik, de nem tudom, mikor jön a következő. Ja, és Delph szupi kis WA-ját raktam a pakolás alá, az úgy kellett oda most...
ITT megtalálható
Megtalálható a DC kínálatában
October steps 2 by Tinci Designs

Cheerful halloween by Olga Unger
Már egy jó ideje itt vagyok az SPD-nél, de ez az első készlet Olgától, amit megkaptunk. És nekem ez nagyon nagyon tetszik! Olyan kis aranyosan halloween. Millu többször panaszkodott már, hogy nem szokott RAK oldalakat kapni, pedig kirakta a blogjára a linket, úgyhogy úgy gondoltam, meglepem őt, és kap tőlem egy oldalt.
ITT megtalálható
Az én oldalam
RAK for Millu

Nincsenek megjegyzések: