2011. október 18., kedd

Good Old Carnival by Joelle

Mostanában nem igazán volt fogamra való OKC, pedig időm az lenne rá. Főleg most, hogy a Shabby Pickle-nél is kértem egy kis időt, valahogy nem tudok ráhangolódni a készletekre. A jó tervezők elmentek, és a régi DMS-es tervezők jöttek a helyükre. Egyenlőre nem az igazi a színvonal, kivárok, mi lesz. Szóval most aztán volt időm, és az sem akadály, hogy két oldalt is kért Joelle a készletéből. Tudtam, hogy remek a készlet, hiszen már dolgoztam pár készletével, és tudtam, hogy nem lesz gond két különféle stílusú oldalt elkészíteni. Hoztam egy csupa blending stock fotós oldalt és hoztam az én drága Marcikámat, aki remélem már kigyógyul végre ebből a vírusból. Annyira imádom, hogy a gyógyszereket Csilla néni (óvó néni) kedvéért veszi be, gond nélkül. Megérdemelt hát egy oldalt, a bohócokkal, akiket imád. A készletet hétvégétől keresd Joelle boltjában
ITT megtalálhatod
Az én oldalaim


Nincsenek megjegyzések: