2011. október 7., péntek

Szülinapi party a 7th Heavenen - péntek

Nos, mint azt már mondtam, elindult a nagy szülinapozás a 7th Heaven fórumán. Önző módon először az én játékaimra hívnom fel a figyelmet. Van egy egyszerű RAK játék. Nem kell mást tenned, mint írni egy kommentet, és máris a jelöltek a között vagy. Holnap reggel pedig kisorsolok valakit, akinek MILLU fog oldalt készíteni. Ugye, milyen egyedi oldalai vannak? Én tuti lecsapok a lehetőségre, hátha én leszek a szerencsés :P Ez a  játék már reggel elindult, szóval akár már jöhetsz is!
A másik egy kihívás, aminek a házigazdája vagyok, ez pedig a blend scraplift challenge. Ez azért nem a szokásos kihívás, nincs minden nap, azért nekem is kihívás volt. 
Az oldalamról a leírást angolul megtaláljátok a fórumon, remélem sokan fogtok játszani velünk. De mivel tudom, hogy többeteknek gondot okoz az angol, kivételt teszek, és leírom ide magyarul, jó? :) Na de ezek után kötelező játszani ám!!! A szabály összesen annyi, hogy egy 7th Heaven készlettel kell oldalt készíteni. Egyszerű, nem?

1. Igazán halvány hátterem van, rózsaszínnel, lilával és ici-pici sárgával.
2. Két részre osztottam az oldalamat. Két fotó, két álló keret van rajta
3. A nagy keret kb az oldal fele, és ezt megtalálhatod az oldal jobb oldalán, középtájon.
4. A kis keret nem látható teljes egészében, a bal oldalának kb 1/3 része kilóg. Ugyanazt a fotót használtam a kerethez, mérete kb 2/3-a a nagy fotónak.
5. Ecsettel maszatoltam kicsit a fotók alatt. Pacák vannak az egész nagy fotó alatt és van pár paca a kis fotó jobb oldalán.
6. A kis fotóhoz pakoltam virágokat. Van pár virág a fotó felett. Raktam pár virágot a bal alsó sarkához is a keretnek. Két virágot, egy kis csokrot és egy elemet a keret alól indítottam el.
7. A nagy fotónál minden elemet a jobb oldalára helyeztem el.
8. Négy virágot, pár füvet, szalagot, egy elemet, és egy körkeretet szalaggal - utóbbitt a fotó nagy kerete alá
9. A nagy keretre is tettem virágot, jobb oldalon, az alsó részen láthatod.
10. Raktam egy papírfecnit a keretre, és írtam rá egy évszámot.

Ezek csak a ma reggel indult játékok. Érdemes napközben is benézni, mert még két kihívás indul. Az egyik délután, a másik este. Minden játék hétfő délig tart, addig van időd elkészíteni és feltölteni az oldalaidat. A nyeremények pedig fantasztikusak. Nagyon sok készletet lehet megnyerni, és mellette még nagyon sok kupon is van, amit az egyes designerek boltjában lehet beváltani. Gyere, játsz velünk Te is!

Nincsenek megjegyzések: