2011. november 2., szerda

7th Heaven újdonságok - november 2

Ezen a héten három újdonságot mutatok a 7th Heaven készletei közül. Mindegyik más, és mindegyik szuper, nézzétek csak.

It's finally my day by Valentina's Creations
Ez a készlet nem a kedvenc témám. Nem tehetek róla, nem kedvelem a születésnapos készleteket, kicsit távol állnak tőlem. Sokadik nekifutásra azért csak sikerült elkészíteni az oldalamat, még ha nem is ez életem főműve...
Az én oldalam

Fall Romances by WendyP Designs
A másik újdonság Wendy csodálatosan romantikus őszi készlete. A múltkoriban nézegettem a gyerekekről készült oldalaimat, és hát sokkal több készül Minkáról, mint Marciról. Tudom, hogy sokkal több a csajos készlet, és az is igaz, hogy Marciról lehetetlenség egy normális fotó készítése, mert mindig mozgásban van, és mindig grimaszol. Próbálok kicsit ellensúlyozni, ezért került erre az oldalra is Marci.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

Your story, my story by Mystique Designs
Purple blossom part5 by Eudora Designs
Ez a szokásos terven felüli oldal. Brydka készletei kihagyhatatlanok, imádom őket. A készlet eleganciájához tökéletesen passzol Dida eheti packja, amit magyar idő szerint csütörtök estétől találsz meg a boltban.
ITT megtalálhatod
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Három nagy wow megint!