2011. november 11., péntek

Shabby Pickle újdonságok - november 11

Igen, jól látjátok, megint Shabby Pickle. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy (már bocsánat) az előző havi borzalmas tervezők nem maradtak, helyükre szuper csajok jöttek. A másik, hogy ez a készlet azonnal magával ragadott a melegségével, a tradicionális szín- és formavilágával. Igen, én ilyen maradi vagyok, én nem nagyon szeretem a karácsonyt tarkabarkán, a szivárvány színeiben pompázva. Nekem a karácsony zöld, piros/bordó és arany. A harmadik ok pedig, hogy a szívemcsücske team megszűnt a héten. A 7th Heaven creative team befejezte pályafutását. A shop megmarad, azonban a tervezők saját maguk intézik a promóciót, nincs szükség (CT létszámon felüli értelemben) extra oldalakra. Shop team nélkül pedig nem szerettem volna maradni, jó ha van egy olyan csapat, ahol hangulattól függően választhatok a feladatok közül.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Tündéri!!! :) És sajnálom... :(