2011. november 3., csütörtök

Thankfull for you A5D collab

Új guest CT tagságom révén jutottam hozzá ehhez a csodához. Múlt héten kaptam egy privit emetotól, hogy szeretné, ha elvállalnék egy guest tagságot nála, csak mondjam meg, mikor érek rá. A válaszomon nem kell meglepődni, miszerint azonnal ráérek :) Régóta nagy kedvencem, el sem hiszem, hogy ilyen öröm ért. Bár ő az eddigi oldalaim alapján figyelt fel rám, én mégis az első oldalamnak szerettem volna valami merőben mást készíteni, mint amiket szoktam. Ezt azt hiszem, teljesítettem is. A készlet tökéletes volt, és szerettem volna valami egyszerűt. A készletet most ingyen megkapod, ha legalább 10$-t költesz az A5D shopjában
Megtalálható az A5D kínálatában
Az én oldalam

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ez valami álom! Gratula!!!! :)

szrjudit írta...

Csodaszép oldal, woooow, és Emetohoz gratulálok, csodálom én is a készleteit!