2011. november 25., péntek

Shabby Pickle újdonságok - november 25

Ezen a héten két készletet hoztam. Nagy választási lehetőségem nem is volt, mivel Elenánál CT tag vagyok, csak egy készletet választhattam :)

Hello winter by Komarik
Elena szuper téli készlete, szinte hófehér az egész, ez most nagyon nagyon bejön nekem. Imádom a halvány készleteket, max 1-2 színes elemmel...
ITT megtalálható
Az én oldalam

Fantastic holiday by Lisete
Purple blossom part 8 by Eudora Designs
Mint az előbb írtam, nem nagyon volt választásom, ezen a héten összesen két készletből választhattunk. Ez a készlet eléggé csicsás nekem, és amíg nem dolgoztam meg a végén a színeit, nem is tetszett. De most már teljesen megbékéltem vele.
ITT megtalálható
Megtalálható a DDD kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: