2011. szeptember 14., szerda

7th Heaven újdonságok - szeptember 14

Ezen a héten négy újdonságot hoztam. Két template és két készlet. Mind nagyon szuper.

Back to the school by Valentina's Creations
Odds and sods by Jimbo Jambo Designs
A boltban minden állandó taghoz három designer van hozzárendelve, legalább havi oldalt kell nekik készíteni. Ebben a hónapban nekem Jimbo Jambo Designs az egyik. Hogy őszinte legyek, nem hiszem, hogy magamtól választottam volna a template-jét valaha is. És bár most kényszerből kezdtem neki, teljes szerelem lett belőle. Fantasztikusan lehet pakolgatni vele, olyan elrendezései vannak, amik magamtól nem jutnának eszembe. Val új készletét hoztam hozzá, ami az iskolakezdéshez kapcsolódik. Hát iskolásom éppen nincs, de egy nagy óvodásom az van. Egyenlőre nagyon élvezi, rohan be a csoportjába szinte köszönés nélkül.
ITT megtalálhatod 
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Autumn story by JRStudio13
Autumn steps3 by Tinci Designs
Másik designerem Justyna, de itt már nem kényszerből történt a választás. Justyna munkáját imádom, készletről készletre tökéletesebbet hoz. Ez alól a most őszije sem kivétel, fantasztikus. És egyúttal kihasználtam, hogy nem csajos készlet és elkészítettem Zsaninak a pakolós oldalát is. Merthogy azt mondja, ő ilyet nem tud. Én meg azt mondom, igenis mindenki képes rá, hogy más stílusban is készítsen oldalt. Gyakorlás és önbizalom kérdése az egész.
ITT megtalálható
ITT megtalálható
Az én oldalam
RAK for Jeanete
DST-GSO by Anndahl

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát,az elsö oldaladat,az valami csuda-csoda.A template egyénisége tuti nagyot lök rajta!De ez így tökéletes.A Második oldalad az én gyengeségem,a NAGY kedvencem)!Hát hol tudnék én ilyen gyönyörüséget összehozni még sok gyakorlás árán is???????Ezt csak kevesen tudnak,és TE köztük vagy!!!!!Mert benne vagy TE,Hékás!köszönöm!!!