2011. szeptember 29., csütörtök

Touch of by Fanette és Warm pink part 3 by Eudora Designs

Egy igazi szürke készletet hoztam. Én személy szerint megijedtem tőle, teljesen le is blokkoltam. Aztán előkaptam Dida packját, és az ő segítségével túljutottam a nehezén. Utána már csak pakoltam, pakoltam, pakoltam. Most meg rohanok, mert szüret van az oviban, vinni kell a szőlőt :) Délután meg nagy buli lesz, élő zenével, tánccal, igazi szüreti mulatság. Kíváncsi vagyok, hogy fog Marci viselkedni, most fogom lényegében először látni, hogyan viselkedik abban a társaságban. És nagyon kíváncsi vagyok, hogy inkább velünk akar majd lenni vagy inkább a csoporttársaival. Jaj de várom a délutánt!
Megtalálható a DC kínálatában
Megtalálható a DDD kínálatában
Az én oldalam
RAK for Wendy
DST-GSO by Dida1357

Nincsenek megjegyzések: