2011. szeptember 16., péntek

Steampunk time by Cali Design

Egyik búcsúoldalam Calinak. Már csak egyet láthattok nálam, személyes CT munka keretén belül. Sokat őrlődtem, párszor írtam is róla, de aztán meghoztam a döntésemet. Elhagytam Calit. Nem volt már igazán inspiráló számomra. Nem a készletei, azokat továbbra is imádom. Az inspirációs oldalakat elnézve azonban egyre kevésbé érzem azt a húzóerőt, amit kellene. Van pár igen tehetséges lány a csapatban, akiknek felnézek a munkájára, őket sajnálom is otthagyni, de már nem érzem jól magam abban a csapatban :(
Megtalálható az SPD kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Priss
GSO Finger pointing 09.16

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Sajnálom. :( De néha lépni köll. Az oldalad méltó búcsú, zseniális! Imádom!

Rucola Designs írta...

Naná, hogy GSO! :) Gratula!!!!
http://gallerystandouts.com/fingerpointing/2011/finger-pointing-september-16th/