2011. szeptember 2., péntek

Shabby Pickle újdonságok - szeptember 2

Ezen a héten két készletet választottam. Két egymástól teljesen eltérőt stílusút, témájút

You, me and rose collab (Melancolie, IDesign)
Isa és Rachel régóta dolgoznak együtt, nem is meglepő, hogy a közös collabjuk is gyönyörű. Tele rózsaszínnel, csupa romantika. Nem is meglepő szerintem, hogy egy újabb oldal elkészült a fotókönyvembe :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
Warm pink part 1 by Eudora Designs

Autumn at my window collab
Gyönyörű őszi collab az SPD ehavi készlete. Eleinte nem akartam oldalt készíteni vele, aztán úgy döntöttem, hogy ezzel készítek egy inspirációs oldalt az egyik szeptemberi kihívásra.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by Runtosky
Five Pickle Discount challenge for september

Nincsenek megjegyzések: