2012. január 5., csütörtök

SAA heti újdonságok - január 5

Nem gondoltam volna, hogy erre a hétre két készletből is készítek oldalt. Egyenlőre elég fárasztó dolog a korán kelés, és estére meg eléggé kidőlök, ihlet nem sok van. És bocsánatot kérek mindenkitől, akikkel chat illetve mail kapcsolatban állunk, egyenlőre képtelen vagyok ebben a kis időben, amíg a gépnél vagyok még azzal is időt tölteni. Hétvégén megpróbálok kicsit aktívabb lenni a közösségi életben ;)

RoRoRoRobot by Eledhwen
Agata az SAA-nál vendégeskedik, és egy igazi fiús készletet hozott elsőként. Nekem kicsit túl sötét és hangsúlyos volt a papírokkal, így bár azok is feltűnnek az oldalamon, de azért a fehér háttér dominál.
Megtalálható az SAA kínálatában
Az én oldalam


Honey and Milk by Kimla Designs
Hát igen, ez a bónusz oldal. Kasia készlete mindig elvarázsol, ez alól ez sem kivétel. Még a fáradtságomat is legyőzte :)
Megtalálható az SAA kínálatában
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hajrá, bébi! Szuper oldalakat hoztál!