2012. január 12., csütörtök

La Cenerentola collab

Új CT tagsággal büszkélkedhetek. Bár időm rettentő kevés van sajnos, de Prissre azért marad. Scrapperként is kiváló, és ugyanezt a szintet hozza tervezőként is. Nagyon örültem, amikor elküldtem a jelentkezésemet, és 5 percen belül már meg is kaptam a választ, hogy bent vagyok :) Már csak időt kell szorítanom rá úgy, hogy ne menjen a minőség rovására...
Az meg, hogy ez egy collab, ráadásul ismét MissB-vel, csak hab a tortán. Melissa irtó kedves lány, sokat beszélgetünk. És bár eleinte csak workshopokat tartott, egyre inkább belelendül a designerkedésbe. Most már a papírokba teljesen belejött, de már elkezdte rajzolgatni az elemeket is. Remélem hamarosan előáll egy saját készlettel is
Megtalálható a DS kínálatában
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gratulálok! Igazán neked való hely. :)