2012. január 19., csütörtök

SAA heti újdonságok - január 19

Peps! by Véro
A legfrissebb CT tagságom. Ha meg kéne neveznem a három kedvenc scrapperemet, Véro tuti köztük van. A múltkor már volt szerencsém a készletéhez, felkért az oldalkészítésre. Most azonban eldöntötte, hogy mégiscsak belevág, és időnként előáll egy készlettel. Ezért aztán szuper kis csapatot gyűjtött maga köré, és igencsak meglepett, hogy közöttük lehetek én is :) Bár mint látjátok, alig alkotok, alig maradt CT-m, de Véronak akkor is azonnal igent mondtam. Új készlete is nagyon szuper és inspiráló. Igazán vibráló, még ha én a szolídabb színvilágot mutatom is most be :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

One beautiful day by Kimla Designs
A másik újdonság a héten Kimla romantikus, esküvős készlete. Imádom Kasia készleteit, nagyon vonzanak azok a készlete, amik sok ecsetet, overlayt, WA-t és csipkét tartalmaznak. És hát ő mindig kedvez nekem :)

ITT megtalálhatod
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: