2011. június 20., hétfő

Csak úgy, kedvtelésből

Anyuék szomszédjával beszélgettünk nemrégiben, és teljesen odáig van az idei naptárunktól. Innen jött az ötlet, hogy meglepjük a fiát, és az eddigi képeiből készítek neki egy valamit... ő spirálosra gondolt, mint egy naptár, én inkább fotókönyvben gondolkoztam. Mindenesetre a nyitó oldal elkészült. És ez pont összevágott a Didónál ma olvasott felhívásra. Miszerint nála is háttérbe szorult a kedvtelésből történő scrappelés, ami szerintem is így van. Nem csak nálam, hanem a legtöbb lánynál. Még ha szeretem is csinálni, az utóbbi időben főként azért készültek oldalak, mert CT munkám volt. Aztán szép lassan visszamondtam rengeteg csapatot. Bár látszólag azért még sok van, de nagyon sokan közülük kb havi egy készlettel állnak elő. És ott van nekem a két bolti CT, ahonnan meg annyi készlettel dolgozok, amennyivel szeretnék, szóval ha épp nagyon alkothatnékom van, töltök le még egyet. De ez az emlékkönyv (én magamban így hívom, amíg nincs meg, mi is lesz belőle) más. Hisz Pistivel együtt nőttünk fel. Az autó-motor- és hifiimádata messzeföldön híres. Úgyhogy örömmel vállaltam el. És kíváncsian várom, mit fog szólni hozzá. Az első oldalon az 1 hetes képe mellett a nagypapa régi motoros képe van. Családi örökség a motorimádat :D Annyit azért előre elmondok, hogy a belseje nem ebben a stílusban lesz végig. Szeretek errefelé kalandozni, de azért ez egyenlőre nehéz nekem...
Hoppá, most jut eszembe, hogy ez a készlet még nem kapható... szóval a részleteket majd csütörtökön... de annyit elárulok, hogy sok köze van Didóhoz :D

1 megjegyzés:

todido írta...

Szuper, hogy csatlakozol, jó volt ugye??? Puszmák :)