2011. június 3., péntek

Only in my thoughts by Delph

Álomszép, visszafogott készletet hoztam ma. Nem harsány, nem tengeres, szóval tényleg tuti. Naná, hogy Delph :D És Delph készletei mindig tökéletesek a template-ekhez, ezért most megint Tinciék collabját szemeltem ki alapnak. Szerintem jól tettem
Megtalálható az SPD kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Simplyme
Summer magic template collab

És készítettem ebből a készletből még egy oldalt, azt Dida következő templatejével. Amit szintén remek. Bár Dida kör kereteket talált ki az oldalára, én hagyományosra cseréltem azokat. De ennyi belefér a művészi szabadságba :)
DST-GSO by Westy26
DST-GSO by Akizo
Summer love part 2 template pack by Eudora Designs

1 megjegyzés:

Delph írta...

Thank you so much my beautiful for your fantastic pages, i always wait impatiently. Thanks again.
Hugs sweetie
Delph