2011. június 2., csütörtök

Quote challenge a 7th Heaven fórumon és Freebie Wordart

Mint ahogy minden fórumon, a 7th Heavenen is minden hónapban újabb kihívások jönnek. Ebben a hónapban három kihívás indul. A color challenge remek színpalettával büszkéledhet, aki szereti a lilát és a zöldet, érdemes szerencsét próbálni. A template challenget azért is ajánlom meleg szívvel, hiszen annak ebben a hónapban Tinci a házigazdája. És egy remek Tinci-féle template-tel kell csodát alkotni.

Most mégis a 7th Heaven újdonságát mutatom be, aminek pedig most én vagyok a házigazdája. A feladat rettentő egyszerű. Van egy idézet, amit el kell helyezni valahol az oldalon. Én Shakespeare egy idevágó idézetét választottam: 'Heaven - the treasury of everlasting life'. Ugye milyen egyszerű kis kihívás? És mivel fantasztikus készletek vannak a boltban, nagyon megéri a nyereményre, a kuponra hajtani...

Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
Felhasználtam KandI Designs - Heavenly Life készletét



1 megjegyzés:

Toni írta...

Gyönyörűűűűű!