2011. június 8., szerda

7th Heaven újdonságok - június 8

Jaj, most is annyi minden van... csak győzzem feltölteni a galériákba... Hihetetlen jó hét megint!

Green spring part 4 by WendyP Designs
Sea stories by MaryPop Designs
Wendy újdonságát hoztam, ami ezúttal egy template pack. Mary készletét anno kénytelen voltam kihagyni, hiszen akkor nem volt jó a gépem, amikor ez a tengeres készlet a boltba került. Elkértem tőle, és így ezzel csináltam az oldalamat. Ami azért is jó, mert Mary ugyebár a 7th Heaven-nél vendégeskedik éppen. És hát ha tenger, nyár, napsütés, nem hagyhattam ki Minka csúcsfotóját sem... imádja a napszemüvegét. Igaz, még anno Marci kapta, de ő sosem tűrte meg magán. Minka viszont imádja! Még szerencse, hogy bébiszemüveg, különben már apró darabokban lenne...
ITT megtalálhatod 
Az én oldalam
DST-GSO by Lucienne

Picnic in the Park by Albina
Ugyebár az abszolút kihagyhatatlan, Albina. Továbbra is szuperlativuszokban tudok csak beszélni róla. Ez a készlet is annyira telitalálat! A salátalevelekből készített fa, a piknikkosár,a gombácskák, mindet nagyon nagyon imádom. Még ha én nem is vagyok egy nagy piknikező... Érdekes, hogy mindig vágyom rá, de ha lehetőségem van rá, sosem élek vele...
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Sarah10310

Orange tea by Novaczka Designs
Summer feeling 2 template pack by Cornelia Designs
Ezt a párost nem igazán terveztem be. De volt egy halom időm, feldolgozásra váró készlet nélkül. Aztán megakadt a szemem Novaczka új készletén. És akkor már kerestem egy template-packot is hozzá :D
ITT megtalálhatod 
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Lanar07

Nincsenek megjegyzések: