2011. június 22., szerda

7th Heaven újdonságok - június 22

Ezen a héten is hoztam pár újdonságot, megint jópár remek cucc kerül a polcokra a 7th Heaven-nél

June in Fairyland by Albina
Albina új készletében elég sok a régi, visszatérő elem, mégis tetszik. Igazi kis tündérföld tényleg. Úgyhogy az én kis tündérem kapta a főszerepet, aki éppen a gyulai szökőkútból merítette az erejét :)
ITT megtalálhatod


Glowing summer by WendyP Designs
Happy steps 3 by Tinci Designs
Ez tulajdonképpen nem is a bolti CT, de gondoltam egyben mutatom meg a bolt újdonságait, így Wendy álomszép nyári, mégsem tengeres készletét, ami sugározza a meleget, és a mellé tökéletesen passzoló, ismételten fergeteges Tinci sablont.
ITT megtalálhatod
ITT megtalálhatod
és ne felejtsd el, hogy szombattól a Scrapinsider kínálatában is ott lesz
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by Iveta Vacikova

Lunar soul by Valentina Creations
Ahogy már szoktam az utóbbi időben, mindig van egy nem tervezett oldalam. Ezzel sem akartam dolgozni. Aztán mégis. NHDesignz egy freebie template-jét használtam hozzá, amit nemsokára Ti is elérhettek. És bár elég kék és elég lila, mégis tetszik a készlet.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by -Jeanet-
DST-GSO by Xuxper

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az elsö oldaladhoz szeretnék kommentet füzni.Brigi!Üdv a fantasy világában.A kislányoddal a fotó és az oldal is ISTENIIIIII!