2011. június 3., péntek

Shabby Pickle újdonságok - június 3

Most nem hoztam túl sok készletet, pedig megint szuperek jelentek meg a Shabby Pickle polcán. Lilas állandó designer lett a boltban, és több új guest designer is van ebben a hónapban. Pl marad még egy kicsit MDesigns is, és ott van Damayanti is.

Love me by Marta Designs
Megint Marta Designs-t választottam ezen a héten. Az oldalamat egy kihívással is összekapcsoltam, ugyanis a júniusi Mix and match challenge feltétele, hogy három különböző fotó legyen rajta, három különböző méretben, különféle elrendezésekben. Én Abeille kislányát választottam alanynak, álló, fekvő és döntött fotót is raktam rá. És körberaktam Marta gyönyörű minijének elemeivel.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
RAK for Abeille

Sea side collab
Mivel ez a hónap első péntekje, így egyértelmű volt, hogy a bolt tervezői megint valami csodával rukkolnak elő. És ahogy várni lehetett, tenger a témája. A collabot imádom, annyira jó volt vele pakolni. Persze hozzátartozik az is, hogy a Tatán készült fotókat használtam. Annyira fura Minkát ebben a pulcsiban látni. Tavaly még Marci sétálgatott ebben Szentendrén...
Az én oldalam
DST-GSO by Sarah10310

Nincsenek megjegyzések: