2011. április 6., szerda

Blue treasures by WendyP Designs

Nem tudom, mi történt velem, de amikor megláttam ezt a készletet, azonnal tudtam, hogy Marciról kell oldalt készítenem. A hétvégén a játszótéren voltunk, és épp le akart csúszni a csúszdán, amikor ez a fotó készült. A színvilága is teljesen passzol. Így hát habozás nélkül nekiálltam, és tényleg sikerült ezzel egy olyan oldalt készítenem, amit szívesen nézegetek. Most amúgy még közelebb kerültünk egymáshoz Marcival, ez a torna nagyon összekapcsol minket. Olyan anyás, olyan bújós lett. Imádom ezt :) Az oldalról nem hiányozhatott a cumi sem, hiszen bár lassan három éves, de ha bizonytalanságot érez maga körül, vagy álmos, akkor még kell neki a cumi. Mégsem olyan nagyfiú még...
Wendy ma egy template packot is piacra dobott, holnap hozom azt is!
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

2 megjegyzés:

Lucienne designs írta...

Hi sweetie,

How are you doing??
Your pages are really, really beautiful!!
I love it all!!

Big hugs, Lucienne -xxx-

szrjudit írta...

Szuper lett, értem miről írtál, ez az oldalad abszolút szuper lett, nagyon tetszik!!!