2011. április 15., péntek

Shabby Pickle újdonságok - április 18

Ezen a héten is több készletet hoztam, ami ma jelenik meg a Shabby Pickle polcain. Eszméletlen jó tervezők vannak, jobbnál jobb készletek vannak. Csak győzzön az ember válogatni :)

In the old garden by Eledhwen
Agata az egyik új tervező a boltban, így nem meglepő módon a korábbi készleteit is szépen fokozatosan áthozza ide. Ez is egy régebbi készlet, ami engem rettentően megfogott. Láttam, hogy milyen bámulatos, egyedi papírok vannak benne, és beindult a fantáziám. Fantasztikus!
ITT találod a készletet
Az én oldalam

Pink adventure by Marta Designs
Magam sem értem, hogy hogyhogy ezt a készletet választottam másodiknak... Rózsaszín... mini... meg is lepődtem, mikor letöltöttem, mert nagyon mini. Viszont nagyon tuti. A nyaralásos fotókhoz például pont tökéletes!
ITT találod a készletet
Az én oldalam


Black Rose by Lau Design
Vicces, mert Lauval egyszerre érkeztünk a DMS-től :) Ő is egy régebbi készletét mutatja be, méghozzá egy olyat, amiből sugárzik a nőiesség.
ITT találod a készletet
Az én oldalam
DST-GSO by -Jeanet-

Nincsenek megjegyzések: