2011. április 12., kedd

My clean and simple vol 1 by MDesigns

Huhh, mit hoztam ma. Magam sem hiszem el teljesen... egy C&S készletet... teljesen távol áll tőlem. Ez az első oldalam ebben a stílusban, de nem kedveltem meg. Sem a stílust, sem pedig az oldalamat. Nem vagyok elégedett vele. Hiába csináltam vele bármit, nekem befejezetlen. Ahogy a készlet nevét elnézem, várható még, hogy Mimi újabb készletet készít ebben a stílusban, különben miért számozta volna be? Na mindegy, egyszer csak belejövök én is :D Arra rájöttem, hogy a háttér papír az egyik fő motívum. Teljesen más papírt használtam, aztán amikor kész lettem, próbálgattam, hátha mással jobb. És tényleg mennyivel másabb ezzel, mint egy világos papírral! Sokat dobott rajta, de még így sem tetszik...
Megtalálható az MDesignsscrap és a  7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Mariscrap

Nincsenek megjegyzések: