2011. április 20., szerda

RAK for Millu

Na, akkor most elárulok Nektek valamit. A múltkor ugyebár készítettem Millunak egy oldalt, amin ő maga volt. Ő visszakérdezett, hogy tuti, hogy ezzel akarom-e majd felrakni a galériába, én igent mondtam. És ezt azóta sem bántam meg. Ő azonban elkezdte rágni a fülemet, hogy ő olyan igazi Brigis, bemosós oldalt szeretne, de nagyon. És ma pont olyan hangulatom volt, hogy egy ilyen oldalt készítsek. Elővettem hát Didó egy régebbi, Monster family készletét, ami eléggé pasis. És bár Patrik egy cseppet sem szörny, de a készlet pont passzolt ehhez a fotóhoz szerintem
Megtalálható az A5D kínálatában
Az oldalam pedig, ami remélem tetszik Millunak is...
DST-GSO by Dida1357

2 megjegyzés:

millu írta...

Hú,nagyon köszönöm,meglepődtem,mikor megnyitottam a blogom,látom RAK Millunak,már rohantam is.Szuper,gyönyörű,Brigis,bemosós,pasis,kell még ennél több????ÓÓÓ,hát rettenetesen tetszik és még ráadásnak Didó készlettel.Köszönöm Brigi,nagyon tetszik.

millu írta...

Most mutattam Patriknak,azt mondta,tudta a néni,hogy ilyen kell nekünk??Kaphatunk még ilyet vagy mindenki csak egyet?Jönnek a kérdések megint ezerrel.:D :D