2011. április 8., péntek

Shabby Pickle újdonságok

Hú, ezen a héten sok készletet is hoztam megmutatni Nektek. Időm volt bőven, így válogattam kedvemre az e heti újdonságok között. Elsőként Sabrina Dupret készletét hoztam. Vele kicsit gondban voltam, hiszen egyáltalán nem ismertem őt. Nem tudtam, milyen oldalakat szeret jobban, így aztán maradtam az én kedvencemnél. Szerencsém volt, mert tetszett neki :D

Moments by Sabrina Dupret
Megtalálható ITT
Az én oldalam
DST-GSO by Lucienne
GSO-SPD by Spirula
Shabby Standout 04.11


Második újdonság mi más is lehetne, mint Marta Designs. Rettentően szeretem a készleteit, így nem volt számomra kérdés, hogy teljesen mindegy, milyen készlettel készül erre a hétre, én tuti őt választom. A készlet fantasztikus, igazi babás.

My best Friend by Marta Designs
Megtalálható ITT
Az én oldalam
DST-GSO by Anndahl

Az utolsó, amit mutatni szeretnék ezen a héten, már nem volt betervezve nekem. Azonban láttam, hogy Agata még senkitől nem kapott oldalt, én ráadásul ezt a készletet meg is nyertem, amikor még másik boltban árulta. Így ráérős félórámban készítettem neki is egy oldalt. Az oldalamhoz a Lilacs in Bloom egyik template-jét választottam. Kicsit át kellett variálnom, hiszen ez egy kisvirágos sablon, én pedig inkább az egyik elemet vágtam ki a virág helyett. De így passzol az oldalhoz szerintem... Jaj, úgy élvezem ezt a boltot. Remélem tényleg nem akarnak majd elengedni :D

Girl in the sky by Eledhwen
Megtalálható ITT
Az én oldalam
DST-GSO by Anja_77
Template: Flower Burst by Lilacs in bloom

Nincsenek megjegyzések: