2011. április 13., szerda

Green spring part 1 template pack by WendyP Designs

Wendy újdonsága egy gyönyörű template pack és egy freebie . Nem is értem, hogy valaki hogy tud hétről hétre ilyen csodákat előállítani... Mondjuk az én gondolataim most messze járnak. Ma reggel fül-orr-gégészeten kezd Marci az apjával, már úton vannak. Szeretném kizárni a szervi eltérést a nem beszélése miatt. Persze tudom, érzem, hogy minden rendben, de azért a kisördög itt motoszkál folyton...

Ez a freebie template, ami szerintem csodás
Le tudod tölteni Wendy blogjáról

Ez pedig a csomag
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
Kit: Ephemere by IDesign

1 megjegyzés:

evadraga írta...

Majd tudósíts a vizsgálat eredményéről is, veletek izgulok én is. Remélem, hogy csak lusti beszélni, és egyszer majd csak beindul! :)
Köszi a template ajánlót, vittem, és készítettem is vele egy aranyos oldalt. :)