2011. április 22., péntek

Shabby Pickle újdonságok - április 25

Most két készletet hoztam megmutatni, nem akartam sok időt a galériázással tölteni. Ma elutazunk, és bár net közelben leszek, nem hinném, hogy csak töltögetni meg kommentelni szeretnék egész délelőtt...

Night Butterflies by StarLight Designs
Ez furcsa dolog, mert ugyebár majd kiugrottam a bőrömből, hogy bekerültem a StarLight csapatába. Most meg otthagytam. Iwonkával azt beszéltük meg, hogy mivel állandó tag lettem a Shabby Pickle csapatában, így elérem az ő készleteit is. Vállaltam, hogy amikor új készlete van, azonnal bejelentkezem rá, és neki tuti dolgozom azon a héten. Ha meg netán egyikünk eljön az SPD-től, akkor visszatérek. Így aztán nem volt kérdés, hogy ezt a készletet választottam, de ha nem lett volna 'kötelező', akkor is ezt választottam volna, mert álomszép.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

My dream birthday by Marta Designs
Na ez a készlet nem volt betervezve erre a hétre. Eddig minden héten választottam őt, nem akartam, hogy szó érje a ház elejét. Közben meg itt volt ugye NHDesignz sablonja, amivel oldalt kellett készítenem, és hát a kihívásra is jó lett volna egy oldal. Én arra gondoltam, hogy akkor három legyet ütök egy csapásra. Bejelentkeztem, letöltöttem, és egyszerűen képtelen voltam a készletet a template-tel összehozni. Úgyhogy változott a terv, és készítettem egy sima oldalt Martanak. Ami nagyon közel áll a szívemhez. Pedig SAJÁT FOTÓS :) Hétvégén voltunk fotózáson, ott készültek Minkáról ezek a fotók. Most teljesen bele van szerelmesedve a kis szoknyákba, még a nadrág fölé is felhúzatja. Egész nap abban van. És hozzá még a kis csillogó kristályfülbevalója... kezd kiscsajos lenni, már csak a hajának kéne megnőni hozzá :D
ITT megtalálható
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Nincsenek megjegyzések: