2011. április 18., hétfő

You will be loved by Fanette

Fanette rózsaszín, romantikus világa. Gyönyörű. Ez most pont passzol hozzám is. Totál feldobott vagyok, mert bár ráment a hétvégém, de sikerült megcsinálni az ülésrendet :) Már csak ültetőkártyákat kellene csinálni... Egyenlőre még az is gondot okoz nekem, hogy hol kezdjem el a hozzávalók beszerzését... az már más lapra tartozik, hogy hagymát még soha életemben nem csináltam. Szóval ha valaki segít az elindulásban, azt nagyon megköszönném :D Merre induljak?
Megtalálható a Digital Crea kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

1 megjegyzés:

Babi néni írta...

Hagymát???

A Kreatív hobbykban hihetetlen sok szép papír van, az öcsém esküvőjére én az Üllői úti boltban szereztem be az ültetőkártyának valót.

De a Boráros téren a Duna házban a Rayher hobbiban is van egypár gyönyörűség.