2011. április 22., péntek

Flower of naturalness template pack FREEBIE by Tinci Designs

Huhh, hol is kezdjem. Valószínű hallottál róla, hogy milyen szuper kis magyar blogtrain indult útjára ma, Altalene remek ötlete alapján. Fantasztikusabbnál fantasztikusabb darabkákból áll össze egy giga készlet, amit teljesen ingyen le is tölthetsz a különböző állomásokon. Én ugyan nem vettem részt benne, több ok miatt is. Az első, hogy az SB-n van, ahol engem nem néznek túl jó szemmel :( A másik meg az, hogy nekem nincs ilyen ügyességem, képtelen vagyok nulláról létrehozni valamit. Ehhez én béna vagyok. De egy kicsit mégis részt vállaltam benne, de csak a promó részében. Tinci ugyanis a template részt vállalta magára, és aztán megkérte, hogy csináljak már neki oldalt belőle. Naná, hogy igent mondtam!!! Tinci munkáját amúgy is kiemelkedőnek tartom, és most, hogy ilyen lépésre szánta el magát... Természetes, hogy megtettem vele már az első lépéseket is. Nézzétek csak, milyen fergetesen szuper template-pack került ki a keze alól!! Ami ráadásul freebie, azaz ingyen letölthető!
LETÖLTÉS/DOWNLOAD
Az én oldalaim
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by Filippok
Kit: Eternal harmony by Delph


Kit: Melancolie by Bella Studio
WA: beszteri

3 megjegyzés:

altalena írta...

HűHa Brigi, micsoda gyönyörű oldal!!! Azért örülök, hogy így még is játszottál velünk.... hiányzol ám az sb-ről:D puszika

Tinci írta...

Nagyon nagyon köszönöm, hogy segítettél nekem! Bámulatos oldalakat készítettél!
Millió puszi!

Margó írta...

Brigi, sok-sok alkotásodban gyönyörködöm a galériákban. Ezentúl nem törődöm az angollal, magyarul fogok kommentelni.
Most teljesen megérintett az a gyönyörűség, amit az oldalak sugároznak, de a ragyogó napsugár a lelkemig ér!!! Köszönöm! Csodás vagy!