2011. május 11., szerda

7th Heaven újdonságok - május 11

Ezen a héten két újdonságot mutatok be, egyetlen oldallal. Wendy egy remek template-collabot készített Busy Bee-vel együtt. A két designer eltérő template-ket alkotott, Wendy a köröket helyezte előtérbe, míg Sasha a szögletesebb formákkal ügyködött ezúttal. Kapóra jött, hogy Brydka is most jelenteti meg legújabb készletetét, ami tengeri témát dolgoz fel. És pakolós kedvemben voltam. Így aztán ötvöztem a kettőt, és egy olyan oldalt készítettem, ami nekem nagyon bejön most. És úgy örülök, mert Brydka az én oldalamat választotta Sneak peaknek, és ezzel reklámozta mindenfelé a készletét :)

You, me and sea by Mystique Designs
ITT megtalálhatod

May flower template collab 
ITT megtalálhatod

Az én oldalam
DST-GSO by Kuki
DST-GSO by Véronique
DST-GSO by Sarah10310
DST-GSO by AvitalScrap

Nincsenek megjegyzések: