2011. május 20., péntek

Shabby Pickle újdonságok - május 20

Két újdonságot hoztam ma a Shabby Pickle háza tájáról.

Melody of tenderness by Lau Designs
Lau álomszép készlete azonnal magával ragadott. Olyan meleg, olyan álomszép... Új CT-tagságomat felhasználva készítettem az oldalt, hiszen Eudora új template-jével alkottam. De erről bővebben majd hétfőn, amikor is lerántom róla a leplet :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by -Jeanet-
Summer love template pack by Eudora Designs

Green symphony by Lilas
Chloé munkáját imádom. Mindig is imádtam. Vérzett a szívem, amikor elhagytam, de nagyon örülök, hogy ebben a hónapban az SPD-nél vendégeskedik. Másik választottam Chloé minikitje.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
Summer feeling pack 1 by Cornelia Designs

Nincsenek megjegyzések: