2011. május 13., péntek

Shabby Pickle újdonságok - május 13

Milyen vicces, hogy úgy hozta a sors, hogy ezen a héten két régi tervezőmnek készítettem oldalt. Ráadásul mindkettő guest a Shabby Pickle-nél.

Time of roses by MDesigns
Na hát ez az abszolút kihagyhatatlan készlet. Rózsás, romantikus, csajos. Fantasztikus. Ráadásul exkluzív kit, azaz Mimi többi boltjában nem található meg.
ITT található meg

Along the waterside by Lilas
Erre a készletre nagyon régen szemet vetettem. Még nem voltam Chloé csapatában, amikor elkészítette ezt a csodát. Még ma is tisztán emlékszem jópár oldalra, amiket láttam a galériában. Úgyhogy azonnal lecsaptam rá, és készítettem egy oldalt belőle. Ismét Tinci template-jével :D
ITT megtalálhatod 
Az én oldala,
DST-GSO by Dida1357
GSO - SPD by Spirula

First steps template pack by Tinci Designs

Nincsenek megjegyzések: