2011. május 23., hétfő

A color of the sky by Sekada és Summer love part 1 by Eudora Designs

És akkor jöjjön az új CT tagságom. Az Eudora Designs. Gondolom ez a név nem sokat mond Neked, ugye? De ha azt mondom, hogy Dida, akkor már rögtön ismerős, nem? :) Dida is úgy döntött, hogy designeri babérokra tör és template-ket fog készíteni. Magam is meglepődtem, amikor nemrégiben írt egy levelet, amiben felkért, hogy legyek nála tag, mert nagyon szereti a munkámat. Nekem ugyan volt egy-két feltételem, de mivel mindent sikerült letisztázni, még aznap regisztráltam és már töltöttem is le az első csomagját, ami fergetegesen jó. Teljesen belehabarodtam a template-kbe, és külön öröm számomra, hogy ilyen jó template-designereknek dolgozhatok, mint Tinci, Dida és Wendy. Őrület!

Megtalálható a DMS kínálatában

És azért a készletről se feledkezzünk meg, mert Sekada is nagyot durrantott ezzel a készlettel, nekem nagy kedvencem. Megijedtem először, amikor megtudtam, hogy kék készlet, de amint kicsomagoltam, már szerelembe is estem vele :D

Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Nincsenek megjegyzések: