2011. május 11., szerda

First steps by Tinci Designs és Blue melody by Sekada

Jaj, de vártam már erre a postra. Na nem azért, mert Sekada már hétfőn megjelentette a készletét, és hát most még várni akartam a template miatt. A szemfülesek már rájöhettek, miről is van szó. Mert volt ugyebár a blogtrain, ahova Tinci kérte, hogy csináljak inspirációs oldalakat. Ott már CT-Tinci Designs néven címkéztem fel a postot. Aztán ugyebár Tincinél láthattatok már kukucskát is. Olvastam ott a kommenteket, és bizony páran már kitaláltátok, mi is az a nagy bejelentés. Igen, Tinci designerkedésre adta a fejét. És ennek úgy, de úgy örülök! Tinci nagyon nagyon ügyes, nagy nevet szerzett már, mint scrapper. Nem is véletlen, hogy az első szavára jöttek is a nagyobbnál nagyobb scrapperek, és olyan ütős csapatot állított össze, hogy az állam leesik.  Nagyon inspiráló csapatba kerültem, boldog vagyok. A sablonok meg észt vesztően fantasztikusak. Ebből mára egyenlőre egyetlen egy oldalt készítettem, de hamarosan láthatjátok a többit is.
Ami még fontos. Látogassatok el Tinci designer blogjára is, nézzétek meg, hogy a kis csapat milyen szupereket alkotott. Ne felejtsétek el lájkolni Tinci Designs Facebook fan clubját is, hiszen biztos lesznek csak a fanoknak szóló kedvezmények, nyeremények is ;)
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Iveta Vacikova

2 megjegyzés:

Tinci írta...

Nagyon szépen köszönöm ezt a kedves bejegyzést, örülök, hogy mellettem álsz a kezdetek óta!Az oldalad csodálatos!
Millió puszi!

Rucola Designs írta...

Szuper hír, csodás templétek és az oldalad is!