2011. május 29., vasárnap

Minimál kísérlet

Többen is felhívtátok a figyelmemet a cewe eheti kihívására, így elmentem, és átnéztem a fórumot. És rájöttem, hogy nekem is van (legalább) egy olyan stílus, amihez egyáltalán nem értek. Mégpedig a minimál. Fel is tettem a kérdéseimet, és olyan remek kis segítséget kaptam, sőt még egy gyönyörű oldalt is példának, hogy vettem a bátorságot, és belevágtam. Igen, elkészítettem életem első minimálját. Hogy őszinte legyek, nekem tetszik. Továbbra sem az én stílusom, ezért aztán el sem hiszem, hogy ezt valóban én készítettem. De már nem ijedek meg, ha ilyen feladattal találkozom a jövőben :)

Úgy gondoltam, hogy ha minimál, akkor tuti Didó készletét fogom használni hozzá. Azonban a készlet keresése közben rátaláltam a tuti kis magyar blogtrain elemeire, és erre esett a választásom. Didó is szerepet játszik benne, hiszen neki készítettem az oldalt a gyönyörű lánykáiról.

DST-GSO by Malatova

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörű és a stílushoz is tökéletesen passzol!