2011. május 20., péntek

Country strong by Azur és "Nature" freebie wordart

Azur újabb OKC-t hirdetett, aminél az alapok megegyeztek az előző OKC-jával, tehát természetes, hogy ez is tetszett. Jelentkeztem is rá, amíg még tudok scrappelni. A gépem teljesen tropa. A hétvégén még megcsinálom a letöltött készleteket, beprogramozom a blogokat, aztán hétfőn irány a szervíz. Remélem hamar megcsinálják. Én 1-2 hétre tippelek, de tavaly 3 hónapig nem volt gépem... Mondjuk akkor két szervízben állt kb 2.5 hónapig, és a harmadik pikk-pakk megcsinálta. Most ebben a szervízben kezdünk. Mindenesetre nagyon nem örülök neki...
Megtalálható a DDR és az ASS kínálatában

Mint látjátok, megint hiányzott nekem egy WA róla, ezúttal Cromwell szavait idéztem. És megint elérhetővé tettem számotokra, íme egy Freebie Wordart...

1 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on May. 22, 2011. Thanks again.